Devlet hastanesinde çalışan arkadaşım var dediki , dikkat edin kendinize hastaneye alamıyoruz eve yolluyoruz pozitif çıksanızda devlet hiç birşey yapmıyor dedi. Şuan fethiyede 40 tane vaka varmış 10 kişi diye sallıyorlar , ekonomik çöküntüden dolayı birşeyler yapılmıyor en kötü cafede 15 kişi çalışıyor bunların hepsi işsiz kalırsa vay ki ne vay...

evden bile çıkmayı düşünmüyorum.