dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böbrek yetmezliği, kalp, akciğer rahatsızlıkları, zatürre, yaşlılığa bağlı solunum yetmezliği nden oluyor herkes ama bunlara Corona sebep oluyor
Hocam corona yokkende insanlar bu sebeplerden ölüyorlardı.

Pozitif hasta sayılarının doğru olmadığını biliyorum. Bunun da bazı sebepleri var ekonomik. Ölüm oranı da yüksek olabilir ama eleştiri yaparken mantıklı düşünülmesi lazım. Herkes covidden ölmüyor yani. İstanbulda 1 günde 150 vefat vardır bunların 28 i dersin mantıklı olur. O gün belediye sayfasında 28 ölüm ilanı var şehirde herkes sadece o gün covidden ölemez yani.