Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bilgisayar başına oturduğumda taktığım, 0 numara yani sadece düz cam olan ve mavi ışık (Nano Blue) filtresi bulunan gözlük kullanıyorum. Günde minimum 8 saat bilgisayar başındayım, bu gözlüğü kullanmadan önce göz hizasından kaşıma doğru, oradan da haliyle başıma doğru gelen bir ağrı oluyor, gözlerim kızarıyordu. Uzun yıllardır kullanıyorum, hiçbir şekilde o ağrıları ve gözde yanmaları kızarıklıkları yaşamıyorum, çok memnunum tavsiye ederim.

Not: Piyasada 80 - 100 TL bandında satılanlar var, kesinlikle işe yarayacağını düşünerek almayın. İşe yarayacak gözlük camının tanesi minimum 300 - 400 TL civarı. Çerçevesi vb. ortalama 1000 TL'yi buluyor.
Bi gideyim doktara parası mühim değil sağlık söz konusu da bakalım pazartesi belli olur benim iş 😅