Merhaba hocam, bende uzağı göremiyordum.Gittim 1-1.25 cikti.Mavi işiktan koruyan bir gözlük aldım şuan için durumlar iyi...
Banada şart oldu hocam 😅
Bilgisayar için mavi ışık filtresi olan f.lux programını kullanmanızı kesinlikle öneririm. İlk kullanımda "bu ne yahu" diyebilirsiz, kısa kullanım sonrası alışacaksınız. Ben bu bilgisayara bu kadar yıl nasıl bakmışım diyecek kadar farkı anlayacaksınız, muhakkak deneyin derim.
Geçmiş olsun.
Bakayım Bi
Genetik önemli bir rol oynuyor diye düşünüyorum. Yıllardır pc ile vakit geçiririm. Özellikle bu sene, neredeyse tüm gün 20 saat boyunca pcdeyim. Önceki yıllarda ortalama 6-7 saat pcdeydim günlük. Günlük 3-4 saat uyku dışında, pcden kalktığım yok bu sene. Şükür bu açıdan şanslıyım. Şuanı sayarsak, dün sabah 14.00 gibi uyandım, 15.00 gibi pcdeydim. 16 saat olmuş, yapmam gereken işler var bu geceye kadar. 17 saat daha uğraşacağım, bugün 33 saat olacak.
Bu şekilde rakamsal olarak hesaplayınca bende biraz ürkmedim değil, harbiden çok fazla uğraşıyormuşum şu aralar, hiç takmazdım bu mevzuyu ama göz önemli, dikkatli olmak lazım
Az önce Bi hocama abartmışsınız dedim ama 😂
Aman dikkat edin hocam