Kendi ve müşterilerimin sitelerini kontrol ediyorum. Birazdan farklı bir projeye başlayacağım. Sabah 5de uyumayı düşünüyorum.
Birşeyler yapma birşeyler başarma hissi beni uyutmuyor hoacm
Netflixte dünyanın en zorlu hapishaneleri belgeselini izliyorum ve 4.Sezon 4.'cü bölümdeyim epey sardı uyku felan hep gitti
Sonra diyolar ki +19 saat bu forumdan neden çıkmıyorsun , bu kadar kafamın yakın olduğu insanlar varken ne yapayım dışarda inşallah bende yeni projeler ve ev için uğraşıyorum. Bu arada o belgeseli izliyordum hala kaldı öyle, gerçekten çok değişik ortamlar var