akaya560 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet kaldırmışlar galiba. Ben yurtdışından döviz ödemesi alıyorum 1 2 dolar kesinti yapıyor gelen eftde. Diğer bankalar 15 16 dolar kesiyor. En para bu açıdan çok avantajlı hocam.
Teşekkür ederim.