Arkadaşlar merhaba bir kardeşimizi işletmem de çalıştıracağım fakat askerlik problemi var tecili bitmesine 5 ay kalmış. Askerilği erteletmeye çalışıyor çünkü hem okulu uzamış hemde özürlü raporu ve kimliği olan malül emeklisi annesi var babasıyla ayrı oldukları için kadına bi tek o bakıyormuş bu şartlar altında askerliği erteletme hakkı varmıdır ? Elemanı kaçırmak istemiyorum zehir gibi çocuk ama 5 ay sonra askere giderse onun yerine kimseyi bulamayacağım bilgisi olanlar aktarırsa sevinirim iyi forumlar.