Eğer kardeşiniz full hd ayarlarda maksimum performans beklemiyorsa rx580 li sistemi alıp geri kalan parayla monitör ekipman v.s alabilirsiniz ben 2060 lı sistem kullanıyorum 580 le arasında çok aşırı bi fark yok