Google Gibi Getir'in hiçbir zararı yok, tabiki kullanılmasını istemeyebilir, Google. Bir nevi size anında index yapmanızı sağlayan bir yermiş gibi lanse edilmesi onların hoşuna gitmez, zira yararlıdır yapın dese oluşacak bot yükünü ikiye çarpmak demek.

Size önerim Google gibi getir yapmaya devam edebilirsin, bende yıllardır yapıyorum, hiçbir zararı olmaz. Yeni içeriklerinde yapabilirsin. Yeterki içerikler senin olsun. kopya olmasın

ek olarak, çalınmasını önlemek için bayağı bir yöntem de var , örnek display:none ile site adınızı koyarsınız makale içlerine css ile,var internette , ek olarak sağ click engeli yapın, RSS yani Feed yayınından çalınır genelde içerikler, onu da kapatın disable blogging eklentisi ile. Bunlar işinizi çözecektir.