mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maddi imkanım çok iyi değil
Ama bu fiyatlara AB şansı olursa değerlendireceğim.

Rusya-Ukrayna tarzı ülkeleri pek tercih etmiyorum.Gidenler vs vardı döndüler hep evleri okul vs sıkıntılı demişleri.
Anladım hocam Avrupa ülkelerine gitmek güzel olur lakin TL o kadar değersizki hayat çok pahallı olacaktır bütün durumları göz önünde bulundurarak gitmenizi öneririm, başarılar dilerim