Merhabalar,

İlk defa dikkatimi çekti, ekran görüntüsündeki küçücük olan nokta mouse hareketiyle aşağı yukarı yaptığımda hız alan, mouse hareket ettirmediğimde kendiliğinden çarpraz bir şekilde yukarı hareket eden bu nokta nedir? Benimle alakalı birşey mi acaba?