Merhaba arkadaşlar, biliyorsunuz Gelişim üniversitesini kazandım ve yıllık neredeyse 12K ücreti var
Eskiden Almanya 'da yaşadık. Bikaç sene önce Polonya' yı araştırmıştım.
Şimdi Tr'de de malum iş imkanları, okul kalitesi vs vs hep kafamda Bi soru işareti...
Babama da Polonya 'yı bahsettim git dedi. Almanyadan yardımcı oluruz vs dedi. Ve AB ülkesi dedi. İstiyorsan git dedi. Benim araştırdığım zamanlar okul yıllık 1500 € civarında idi.

Yıllık burda ki fiyata denk geliyor.

Bende yazılımla ilgileniyorum ve bu alanda ilerlemek istiyorum.

Daha önce yurt dışında okuyan veya aktif olarak okuyan var mı. Polonya hakkında bilgisi olan var mı