Bu servisi kullanmanın hiç bir zararı yok. Zararlı bie servis olsa google neden bu hizmeti sunsun ?
Siteniz yıllanana kadar içerikleri google gibi getir ile indexletin. Zaman içerisinde backlink ve sosyal medya paylaşımları ile destrkleyin index hızı artacaktır. Bu otorite oluşuncaya kadar manuel indexletmeye devam edin.
Kopyalanması daha büyük sorun. Bunu engellemeye çalışın mutlaka.
Yazdığınız bir yazıyı kendinize mail atın.bu zaman damgalı delil olur. Daha sonra yazınız kopyalandıgında kopyalayan siteye dava açın. Zaten şahsa mahkeme bildirisi gidince o siteyi komple kapatır emin olun.