Askeri okuldayken LİDERLİK ve İNSAN KAYNAKLARI dersi almıştık bu iki dersin (Tabi hoca faktörü çok önemli ) herhangi bir topluluk,kurum ve kuruluşların yönetim kadrosu ve patronlara kesinlikle verilmesi lazım. Şu anda bildiklerimizi ve farkında olduklarımızı PATRON-LİDER olduğumuzda hatırlamak umuduyla... İyi geceleriniz olsun r10.net AİLESİ