Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizler nasıl işveren olmayı tercih ediyorsunuz?
Alt kademelerden geçip yönetici olduğunuzda çalışanlarınızın halinden anlıyor musunuz?
Üst olduğunuzda kimliğinizden vazgeçip ego, kibir ceketi giyiyor musunuz?
Şahsi anlamda ezilip büzülüp bir çalışma sisteminden yönetici pozisyonuna geldiğimde empati kurarım, sadece empati !
Sonuçta hepimiz insan değil miyiz !?
Yillardir tek felsefem var ve bu felsefe sayesinde calisanlarimdan hiç menuniyetsizlik görmedim aksine işime benden daha çok sariliyorlar.

Bir işci bir iş yerine sabah küfür ederek gidiyorsa iş verenine zarar verir ama bir işci işten mesaisi bittiği halde gitmek istemiyorsa sabah işine mutlu geliyorsa bu tamamen patronunun ona verdiği değeri bildiği içindir.

Insani olarak bakacak olursak kisa ve özdür paran var ama adam olamamişsindir. Bu sebeple egonu tatmin etmeye calisirsin.