Sizler nasıl işveren olmayı tercih ediyorsunuz?
Alt kademelerden geçip yönetici olduğunuzda çalışanlarınızın halinden anlıyor musunuz?
Üst olduğunuzda kimliğinizden vazgeçip ego, kibir ceketi giyiyor musunuz?
Şahsi anlamda ezilip büzülüp bir çalışma sisteminden yönetici pozisyonuna geldiğimde empati kurarım, sadece empati !
Sonuçta hepimiz insan değil miyiz !?