Merhaba arkadaşlar; öncelikle forumda açtığım ilk başlık olduğunu belirtmek isterim. Hatam varsa affola..
Yeni bir web sitesi için daha önce de kullanmış olduğum avada temasını kurup, demo import ettim. Fakat Slider' ı bir türlü editleyemiyorum.Tek bir slider var. içerisine girip kendime göre düzenleyip kaydediyorum fakat sitede hala orjinal hali gözüküyor. Preview dediğim zaman yaptığım düzenlemeler gözüküyor ama dediğim gibi kaydediyorum ve siteye baktığımda hala ilk halini görüyorum. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz ? İyi çalışmalar..