kavas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sık yaşanan bir durum çeşitli programlar var. nerede nelerin olduğunu gösteren

meşhur olanlardan birisi daisy macos. (nette bulabilirsin.)

aklında bulunsun bir daha mac alırken 512 gb'dan aşağı alma 256 da yetmiyor.

xcode falan kuruluysa zamanla emulator. vs cacheler şişmiştir.
yine çeşitli programların cachelerini tespit etmen lazım.

kolay gelsin
1tb hdd var aslında dün android studio kurunca uçtu depolama