uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bir aydır hep yarın koşuya çıkıcam
Bende Covid 19 ülkemize ilk geldiğinde Home ofis calısmaya basladıgımda eve hemen Stepper, Bisiklet ve Dumble seti aldım almayı ertelemedimama spora hep pazartesi başlayacam diyerek bu güne geldim
Bu arada sanırım bu pazartesı spor yapmaya başlayacağım