Size bir tecrübemi paylaşayım. İnanın ben de homeofis şahıs firması açtım evde, resmi olsun, kredi kartı sanal pos, mobil ödeme sistemi alayım, müşterilerime fatura keseyim, kurumsal olayım, ufak ufak büyürüm vs diye açtım firmayı. Ama malesef hiç içimden çalışmak gelmedi. Bir gün bana iş verecek bir arkadaşım gel avm nin starbucks ında görüşelim sana projeyi anlatayım dedi tabi vardığımda cafe dolu olduğu için hemen yandaki yine kahveci olan farklı bir mekanda, laptop ile çalışma masalarına oturduk. Arkadaş bana projeyi anlatırken bir yandan da sık sık bu tarz yerlere geldiğini evde küçük çocuğu da olduğu için buraları tercih ettiğini söyledi. İnan bana odaklanma burada bana zirve yaptı. Ben de uzun bir süre (pandemi dönemine kadar) bu mekanlardan güzel işler yaptım. Yani bu tarz sıkıntısı olan arkadaşlar bu türdeki mekanlarda kendilerini test etsinler derim.