Memur olurken sen bu hususları peşin olarak kabul ediyorsun. Bu kuralların konulmasının sebebi memur liyakatli olsun, kendi işiyle uğraşacağına vatandaşın işiyle uğraşsın diyedir. He şimdi diyeceksin yapan yapıyor. Devlet aklı böyle çalışmaz arkadaşlar. Devlet kuralı koyar ama sen yapmaya devam edersen suç işlemiş olursun. Doğru bir kuraldır hatta daha sert uygulanması gerekir. Ya memur olacaksın ya da ticarete atılacaksın, ikisi bir arada olmaz.