Merhaba arkadaşlar . Uzun zamandır mail devri ile hesap satmıyorum . Elimdeki bir hesabı mail devrederek satmak istiyorum kişisel mailim olduğu için . Elimdeki hesap yeni hesap . Yönetici kısmından alıcı kişinin gmailini vermem yeterli olur mu .Ödeme yöntemini devirden sonra ana hesaptakini kapatmam mı gerek . Yardımlarınızı bekliyorum