digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tip memurların hepsini ihbar edip attırmak lazım. Hem devletten maaş alırlar, hem de başka işlerin peşinde koşarlar. Bıraksınlar da bari tüm enerjisini o işe harcayacak ve o memuriyeti hakeden adamlar o memuriyeti yapsınlar.
Yani bu da güzel bir bakış açısı. Sonuçta mesela atıyorum memur olcam, dripshiping yapcam tamam döviz getirecem ama digikalınında sektörüne girip onun karını baltalamış olucam. Herkes kendi işine baksın hesabı. Bu da mantıklı.