TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş yapmak isteyen memur eşinin üzerine şirket kurar yine kurar
Aynen öyle hocam, eşi olması annesi olur o olmasın babası olur o olmasın abisi kardeşi olur. Yani en iyisi serbest bırakmak ve denetimleri güzelce uygulamak diye düşünüyorum.