trustme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam memurların böyle bi sorunu yok. İş yapmak isteyen yoluny bulup yapıyor her türlü
Ama hocam benim gibi çok kişi olduğuna eminim. Yani devletin yapma dediği şeyi dolaylı yoldan yasaya uydurarak yapmak bile istemiyorum. Devleti sevdiğim için. Yani vatan sevgisi işte muhalefet oluyormuşum gibi geliyor içim sıkılıyor.