Belki kızacaksınız ama maske takmayan insan ne kendini düşünüyordur, ne de değer verdiği sevdiği biri vardır. Bu kişiler benim gözümde tamamen faydasız vatana zarar kişiler olarak görmekteyim. Bunlar ile ilgili birkaç çözüm önerim var:
- Hitler mantığı yürütüp belli yaş üstünü sabun yapacaksın bari bir şeye yarasınlar, genç ise kısırlaştıracaksın üremesin bu gen geleceğe geçmemeli.
- Devletin tüm imkanlarını elinden alacaksın elektrik, su, doğalgaz, otobüs, telefon vs vs aklınıza gelecek tüm hizmetleri. Hele 3 gün kalsın öyle ortada bak nasıl kurallara uyuyor.