turancantenbel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca şunu eklemek zorunda kaldım, herkes bayi olarak alış yapmıyor ve genel epin satıcılarının koyduğu fiyat bu fiyat aralıkları+ olarak perdigitali baz aldım ve 400 tl olan ürün sitede 360 tl şuan diğer yerlerde de 360 olabilir diğer siteleri baz almadım ☺


Hocam size gelince, değerli yorumunuz için teşekkürler fakat herkes o göründüğü fiyattan satmıyor.64 tlden düşürmüş + olarak bende ucuza satabilirim 50 tlye bile satabilirim fakat epin sitelerinin bir düzeni vardır.Ben müşterilerimden ödeme de komisyon almam adam 5 tl bakiye yüklüyor %5 komisyonu var onu ben ödüyorum.Kontrol ettim 360 tllik ürün çoğu sitede 360, genelde hep perdigitali baz alırım orada ise 400 tldir.
%10 indirim olan sitelerde kar yapıyordur bende 28 tlye verdiği ürünü 20 ye verebilirim müşteri çekebilirim sonra da indirimi kaldırıp perdigital gibi satabilirim ama öyle yapmıyorum.Umarım anlamışsınızdır anlatmak istediğimi🙏


Satis stratejisi olarak bence sizde iyle yaparak alabilirsiniz