İkinci bir Floyd dalgası çıkacak ya dur bakalım hayırlısı. Ayrıca ciddi bir kasırga geliyor savaş alanına dönecek sanırım birkaç eyalet. Bir yandan da ettiklerini buluyorlar diyorum bir yandan da masumlara da üzülüyorum.