Video aşırı garip değil mi?
Adamı neden salıyorlar? Neden gözaltına almıyorlar da gidip orada öldürüyorlar? Aşırı garip bir video. Adam zaten sallanıyor belli videoda. Tutsalar alsalar götürseler hiç bir şey olmayacak. Gerçekten videoya kolpa diyecek duruma düştüm şu an. Çünkü inanamıyorum bu saçmalığa...