En son netten bu şekilde araştırdığımda 1, 2 ay ömrümün kaldığını öğrenmiştim. Acile gidip neredeyse tüm makinelere girdim bir çok test yapıldı ve doktorun dediği turp gibisin bu kadar neden telaşlandın şeklinde oldu.

Not : kalp çevresinde ağrı hissediyordum, biraz gezip tozunca o his gitti, sanırım sürekli bilgisayar başında oturmaktan vücut gezmeye açlık hissetmiş.