Neye baksam kanser çıkıyor diyosun hala bakıyım mı bakmayım mı diye soruyosun

O kadar doktora gitmişsin kanser çıktın mı
Varsa gerçekten bir rahatsızlıgın git doktora görüş çık. Bu kadar dert etme
Ya belki tespit edilemeyen bir hastalıksa ? Dünya da belkide tek bu arkadaşta var ne olacak ?