Neye baksam kanser çıkıyor diyosun hala bakıyım mı bakmayım mı diye soruyosun
O kadar doktora gitmişsin kanser çıktın mı

Varsa gerçekten bir rahatsızlıgın git doktora görüş çık. Bu kadar dert etme