Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket kullanıyor musunuz?
Evet hocam kullanıyorum

AtalayKoroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış etiket kullanımı büyük ihtimal.

Çok kullanmışsınız hocam.
Evet mallesef ilk başlarda 8 etiket olarak ayarladım ama erişim alamayınca çoğaltmak fikri geldi ama sanırım yanlış bir seçim oldu.