Konu
Nerde yanlış yapıyorum
24-08-2020, 20:54:20
#6
Ramazanyavuz
Lederheld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Etiket kullanıyor musunuz?
Evet hocam kullanıyorum
AtalayKoroglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlış etiket kullanımı büyük ihtimal.
Çok kullanmışsınız hocam.
Evet mallesef ilk başlarda 8 etiket olarak ayarladım ama erişim alamayınca çoğaltmak fikri geldi ama sanırım yanlış bir seçim oldu.