Selamlar,
Eve gireceğim inşallah. Bu sebepten dolayı arabamı satmaya karar verdim. (Zaten satamazsam alamam)
5.5 yıldr bende. Severek bindiğim araç. Dosta gitsin istiyorum.
Linki bırakayım buraya. Arayan arkadaşlar varsa iletişim geçbilir benimle.
Teşekkürler
Link