Temanın ne gibi bir sıkıntısı varmış ki? Gerçi kullanmadım, 2016 yılında v2'sini kullanmıştım. Bir sorun yaşamamıştım diye hatırlıyorum.
Shell falan varmış, bir de firma sahipleri gizli kod ekliyormuş temalara.Kendilerini savunamadıklarına göre söylenenler doğru.