Bu sıkıntılı bir durum açıkçası. Bu durumu kişiye bırakmak kolay ama kişilerin elinden bir şey gelmiyor ki... Resmi olarak bir karar çıkmadığı sürece insanlar risk unsuru olsa da işine gitmek zorunda. Zaten bir çok kişi evden çıkma yasağı döneminde büyük yara aldı maddi olarak. Alt ve orta gelirli ailelerin benim kararım işe gitmem deme lüksü maalesef yok
kesinlikle haklısınız... ama ne hasta olma ihtimaliniz nede geçinip geçinemeyeceğiniz kimsenin umrunda değil (5 ay işsiz kalıp, hiç bir kurum yada kuruluştan destek alamamış biri olarak söylüyorum) durum acınası