belirtileri yüksek seviyede göstermediğiniz sürece kimse elle tutulur yada resmi bir işlem uygulamıyor... tamam kişiye bırıkılmış durumda çoğu yerde bu yüzden önüne geçilemiyor zaten
resmiyette pozitif çıkan bireyin beraber yaşadığı ailesi dışında çevresindekilerede aman aman bir işlem yada prosedür uygulanmıyor
komik tarafı işlemler ve prosedürler şehirden şehire ilçeden ilçeye farklılık gösteriyor... öyle olmadığı idda edilse bile
Bu sıkıntılı bir durum açıkçası. Bu durumu kişiye bırakmak kolay ama kişilerin elinden bir şey gelmiyor ki... Resmi olarak bir karar çıkmadığı sürece insanlar risk unsuru olsa da işine gitmek zorunda. Zaten bir çok kişi evden çıkma yasağı döneminde büyük yara aldı maddi olarak. Alt ve orta gelirli ailelerin benim kararım işe gitmem deme lüksü maalesef yok