Şöyle bir şey okumuştum Saçı en çok dökülen insanlar sık duş alanlarmış, kafasını az yıkayanlar'da saç dökülmesi daha az diyordu. başta saçma gelmişti ama saçların kendi yağlarında kalması daha dirençli yapıyormuş

böyle düşününce mantıklı gelmeye başladı