yaş 18 1 sene sonra uniye gitcem o zamana tamamen kel kalirim heralde.. doktora gittim bi ilac yazdi yolladi onuda icmedim salak gibi ne güzel gür saçlarım vardı 1 senede döküldü hepsi acaba yanlis sekilde mi kafayi yikiyorum? genelde saçımı tam kurulamam nemli birakirim kendisi kurur bu yuzden mi dokuluyor acaba yada çok mu stres yapıyorum of