Abi maske takmayanı anlayamıyorum ben ya. " Bana birşey olmaz" diyor yüksek ihtimalle ama, mesele sana birşey olması değil ki güzel kardeşim senden banane. Ortada toplumsal bir risk var. Umarım bu bilinci bir an önce kazanırız toplum olarak. Bu virüs öyle iki aşı bulununca hayatımızdan gidecek bir virüs gibi gözükmüyor. Ki herşeyden öte maske takmaya alışmak lazım, çevre kirliği vb. tüm sorunlar gelecek dönemlerde o maske ile bütünleşeceğimizi gösteriyor