nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani adam arabaya gitti diye öldürüldü ve o polis haklı mı? Sizi anlayamıyorum
Ölmesi gerekmez ama kurallara uymak zorundalar.
Dikkat ettiğim kadarıyla cok dik başlı ve kuralları hiçe sayıyorlar. Bir polis durmasını istiyorsa durmak zorunda kafasına göre hareket ederse düzen sağlamak haddinden zor olur.
Sonuç olarak hiç bir şey insan hayatından önemli değil.