Merhabalar normalde 21 inde gelmesi gereken ödeme bugün 24 ü gelmedi. İngiltere tabanlı hesap ingiltere sterlin hesabına gelmeliydi. Ayrıca admob kullanıyorum ben mobilde ve reklamlarıda kaldırmıslar uygulamamdan ne demek oluyor bu?