phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam arabaya gidiyor belki koltukta silah falan var elini uzatıyor belki alıp vuracak bizde unutmayın canlı bombaya dur dur diyen polislerimiz yüzünden polislerimiz ölmüştü böyle olayların yaşanmaması için böyle müdahaleler şart kim ne derse desin vicdansızlık acımasızlık desin ama abd gibi ülkede böyle müdahale şart herkes de silah var adam arabadan silahı cıkartıp polisleri vursa ne olacak ?
Hocam göz var nizam var. Oraya gidene kadar o adama takla attırırlardı.