fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende aktif kullanıyorum 20 km açıkçası bana çerez gibi geliyor.

80 110 km parkur yaparım sıklıkla ve o zaman yorulduğumu terlediğimi anlıyorum.
kaldı ki klimasız arabada balıkesir sıcağında trafik ışığında beklemek bile bisiklet kadar terletir 😊
Doğrudur, biz de mtbciyiz, Sarıyer ormana gireriz genelde avcılar-sarıyer ve orman içi parkuru katınca 140km yapıyor dönüşü de hesaba katarsak. Bizde de tam tersi 10 kere düşmeden yorulduğunu anlamıyorsun