Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vakti zamanında işe bisikletle 13 km yol giden birisi olarak, aynı zamanda aktif bisiklet sürücüsü olarakta yazıyorum,
Bisiklet keyiflidir ama okul için iş için zor. Birincisi 20km az değil yani işe/okula vardığında leş gibi terleyeceksin, ikincisi bunun yazı var, kışı var.
bende aktif kullanıyorum 20 km açıkçası bana çerez gibi geliyor.

80 110 km parkur yaparım sıklıkla ve o zaman yorulduğumu terlediğimi anlıyorum.
kaldı ki klimasız arabada balıkesir sıcağında trafik ışığında beklemek bile bisiklet kadar terletir 😊