expixer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçemi aşmam çok mümkün dğeil hocam uyguna temiz bulamazsam otobüs kullanırım

Biraz eski değil mi

aman yakmayın beni hocam ne derdi biter ne benzin parası yeter

Ben de çok ihtimal vermiyorum ama şansım yaver giderse güzel olur
Hocam almaya her zaman Türkiye de her paraya araba bulunur 4 teker olarak bakarsak fakat 20 bin e hevesle alıp sanayiyi 2. Eviniz yapmayın diye nacizane tavsiye olarak yazdım. Motor düşünüyorsanız daha mantıklı her zaman fakat risk konusu kişisel bir düşünce bir şey diyemedim malesef benim çevremde çok soğuk baktığından. Her bütçeye güzel bir şekilde binilir ama motora.