Daha önce adsoyad şeklinde pasif bir hesabı vermişti instagram hocam
Şans eseri vs olmuş olabilir, yoksa piyasada belirttiğiniz şekilde hesap kalmazdı hocam. Türkleri geçtim bunun Arapları falan var piyasada bırakmazlar o tür hesapları. Çoğu 2-3 haneli kullanıcı adları şu an Araplarda zaten