ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce adsoyad şeklinde pasif bir hesabı vermişti instagram hocam
Şans eseri vs olmuş olabilir, yoksa piyasada belirttiğiniz şekilde hesap kalmazdı hocam. Türkleri geçtim bunun Arapları falan var piyasada bırakmazlar o tür hesapları. Çoğu 2-3 haneli kullanıcı adları şu an Araplarda zaten