neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coskun; Hocam şaka gibi geldi Çok efsane bir şey bu. Bildiğin sosyal medya haline geliyor r10. Çok mükemmel olur valla Teşekkür ediyoruz.
az kaldı..