neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
R10'un telegram kanalı ve instagram hesaplarını takip ediyorum ve gerçekten güzel paylaşımlar var. Fakat r10'da blog bölümünün olmamasını bir eksiklik olarak görüyorum, forumda kendi alanında uzman olan üyelerin yazıları veya paylaşım ekibinin yazıları paylaşılabilir örneğin
Ayrıca bi enler listesi oluşturulsa, bu ay en fazla ticaret yapanlar, en çok beğeni alanlar gibisinden, hoş olur gibi geldi bilmiyorum sadece tavsiye Sizin düşünceleriniz nedir?@Coskun;
aslında bugün bir mesajımda paylaştım direk kopyalıyorum;


Blog demiyorum çünkü bir blog'dan çok daha fazlası geliyor. Kendi kuracağımız profesyonel ekibin ve R10 üyesi Kendi sektöründe uzman olan herkesin ( önce bizim seçtiklerimiz ) sektörleriyle ve uzmanlık alanlarıyla alakalı içerik üretebileceği ( belirlenen kriterlerde,havuzda toparlanıp ofiste çalışacak profesyonel içerik ekibimiz tarafından onay aldığı ) yazılar yazabileceği, içeriklerin zamanla güncellenmesi gerektiği ve yanlış bilgi verildiyse bunun düzeltilebilmesi için bir başka uzman tarafından zamanla uygun olmayan kelimelerin, cümlelerin düzenlenebileceği ve bağımsız 3-4 farklı denetçinin bu düzenlemelere red/onay vermesinin ardından eski değişen kelimelerin loglanıp yenileri ile otomasyon tarafından değiştirileceği bir kurgu. Yazarların ekledikleri içeriklerin okunma sayısı, içeriklerin haftanın/ayın popüler oluşu, kazandıkları favori, takipçi sayısı ile +birçok özellikle beraber haftanın en iyi ödüllerini, ayın en iyi ödüllerini, yılın en iyi ödüllerini vereceğimiz ( fiziki ödüller, parasal ödüller, r10'da kullanabilecekleri ödüller. )
Profil güç simgesi R10 forumlarında da gösterilecek...

Yazıkları içeriklerde kendi bilgilerini ekleyebilecekleri alanlara uzman oldukça erişebileceği ve diğer farklı özeliklere zamanla sahip olacakları özel bir yapı oluşturduk. Yaklaşık 6 aydır bununla çalışıyoruz ve birkaç aya kadar duyurup aktif etmeyi planlıyoruz. Aynı zamanda pazaryeri çalışmamız da devam ediyor ve analiz kısmını tamamen yeni tasarıma geçiriyoruz..

Heyecanı diri tutarak birkaç görsel paylaşıyorum.

Dar/Boxed temadan görüntüler;