Merhabalar,
R10'un telegram kanalı ve instagram hesaplarını takip ediyorum ve gerçekten güzel paylaşımlar var. Fakat r10'da blog bölümünün olmamasını bir eksiklik olarak görüyorum, forumda kendi alanında uzman olan üyelerin yazıları veya paylaşım ekibinin yazıları paylaşılabilir örneğin
Ayrıca bi enler listesi oluşturulsa, bu ay en fazla ticaret yapanlar, en çok beğeni alanlar gibisinden, hoş olur gibi geldi bilmiyorum sadece tavsiye Sizin düşünceleriniz nedir?@Coskun;